بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 6001
نوشته شده توسط : جعفری

بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 6001

یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه چند منظوره چاپ داشتن قابلیت استفاده از کاغذ های مختلف در سایز ها، جنس و وزن های مختلف است. برای مثال می توانید در این دستگاه کاغذهایی تا بین وزن 60 تا 169 گرم و در سایز های مختلف A3 تا A6 قرار دهید. قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی در این دستگاه چاپ نیز بسیار بالا بوده و می تواند اسناد مختلف را بین 25 تا 400 درصد تغییر سایز دهد. کیفیت چاپ نیز در این دستگاه بسیار بالا است و شما می توانید تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت 1200 DPI چاپ کنید. یکی از دستگاه های چاپ با حجم و توان کاری بسیار بالا است به طوری که می توانید به طور میانگین ماهانه برای چاپ 80 هزار برگه استفاده کنید! شاید تعجبتان نیز بیشتر شود وقتی بدانید در حالت ماکسیمم نیز دستگاه می تواند تا 150 هزار برگه را در هر ماه پرینت یا کپی کند.

در واقع این دستگاه می تواند تمامی نیاز های کاری یک مرکز شلوغ و پر کار را برطرف کند. اسکن فتوکپی ریکو 6001 نیز کیفیت استاندارد و بسیار بالایی دارد و می تواند اسناد مختلف را با رزولوشن 600 DPI اسکن کند. سرعت چاپ در این دستگاه نیز بسیار بالا است .در کنار داشتن کیفیت بالا این دستگاه می تواند در هر دقیقه 70 برگه را چاپ کند، شما در هر ساعت می توانید 420 برگه را کپی کرده یا پرینت بگیرید. می توانید بیش از چندین هزار برگه را چاپ کنید!

به طور همزمان از پشت و روی اسناد و فایل ها کپی یا پرینت گرفته و یا با استفاده از ویژگی دخیره خودکار ADF سرعت عمل خود را بالا ببرید. همچنین با استفاده از این دستگاه چاپ فایل های مورد نظرتان را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. سینی دستگاه می تواند تا 3100 برگه را در خود جای دهد.فتوکپی ریکو 6001 این امکان را می دهد که تا 999 برگه را به طور متوالی کپی بگیرید. حافظه داخلی دستگاه چاپ نیز 1.5 گیگ میباشد...ادامه مطلب درکپی ایران





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: